Reklama, marketing, promocja

Co daje gazeta firmowa?

Kliknij w to miejsce żeby dowiedzieć się, kto sporządza gazetę firmową.

Strategie reklamowe to ważny aspekt prowadzenia firmy – przez nie można wykreować wizerunek marki w oczach kupujących, a to przy właściwym planowaniu niewątpliwie przyniesie rezultaty w postaci zwiększonych zysków. Warto jednak zaznaczyć, iż przedsiębiorstwa prowadzące więcej niż jedną filię powinni również zatroszczyć o to, co są sądzą o niej zatrudnieni. Najefektywniejszą techniką kontaktu z zatrudnionymi od dawna są gazety firmowe. Powinniśmy więc napisać o nich parę zdań. Dlaczego są tak często wykorzystywane przez przedsiębiorstwa? Co zwykle znajduje się w tego typu publikacjach? I – co na pewno jest najistotniejsze – komu powierzyć opracowanie gazety firmowej?

Gazeta firmowa – o czym czytać?

Zadaniem gazety firmowej jest pokazanie załodze dobrych stron przedsiębiorstwa, w którym działają. Z tego względu dużo uwagi twórcy poświęcają osiągnięciom firmy i zatrudnionych. Gazeta firmowa musi również przekazywać wiadomości na temat działań przedsiębiorstwa – zwłaszcza, jeśli pracownicy poszczególnych filii się nie poznali. Przeglądając gazetę firmową, pracownicy powinni też dowiedzieć się o planach rozwoju przedsiębiorstwa. Charakterystyka gazet firmowych, jak nietrudno się domyślić, różni się zależnie od charakteru przedsiębiorstwa, ilości pracowników oraz od średniego wieku załogi.

Skład gazety firmowej

Skuteczność wizerunkowa gazety firmowej w ogromnym stopniu zależy od tego, jak ona wygląda. Dlatego istotne będzie zarówno to, kto napisze informacje znajdujące się na jej łamach, lecz również to, jakim specjalistom DTP powierzymy jej opracowanie graficzne. Dojście do oczekiwanych rezultatów marketingowych bez wątpienia uprości gazeta firmowa złożona przez profesjonalną firmę reklamową. Decydując się na to rozwiązanie nie tylko spowodujemy, iż odbiorcy szybciej wyszukają ciekawe dla nich informacje, ale także gazeta będzie wyglądać ciekawiej, dzięki czemu sięgnie po nią większa ilość osób.

Lokalizacja firmy:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]