Reklama, marketing, promocja Usługi

Jakie działania warto zlecić doświadczonej agencji marketingowej?

Potrzebujesz pomocy agencji reklamowej Kraków? Dobrze trafiłeś!

Działania reklamowe powinny stanowić ważny element kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy zajmujemy się produkcją, dystrybucją czy świadczeniem usług. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na utworzenie i opłacanie swoich wydziałów ds. marketingu, natomiast mniejsze firmy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, przeważnie szukają pomocy u agencji marketingowych.

W czym wesprze Cię agencja reklamowa?

Agencja marketingowa to zespół twórczych ludzi z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności pomocnych w branży reklamowej. Dzięki współpracy z profesjonalistami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w internecie (social media, filmy i animacje viralowe), jak i grafiki (w tym DTP), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Nowe firmy mogą liczyć na przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i wzorami akcydensów (wizytówki, koperty czy papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, że zostanie ono odpowiednio zastosowane podczas projektowania materiałów reklamowych – billboardów, folderów, stoisk targowych czy plakatów. Agencja reklamowa napisze też atrakcyjne, unikatowe teksty na stronę internetową zleceniodawcy, jak również zaplanuje schemat komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, jak np. Twitter, Instagram lub Facebook.

Do jakich podmiotów kierowana jest oferta agencji marketingowej?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są przede wszystkim do firm, które nie dysponują własnym działem promocji. Jednak nie znaczy to, iż to wyłączny model współpracy. Działanie agencji nierzadko polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie działu ds. promocji. Jeśli więc nie ma on wprawy w organizacji konferencji, targów bądź spotkań z klientami, które na ogół wymagają skrupulatnego planowania, takie obowiązki może przejąć zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające budowę wykwalifikowanej oraz zgranej grupy pracowników – należy powierzyć jej przygotowanie planu kursów czy też organizację warsztatów integracyjnych. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, należy jednak decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do szerokiego grona kompetentnych specjalistów. Pozwala to na powierzenie wszelkich działań promocyjnych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem firmy oraz spójnością kampanii.

Lokalizacja firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]