Odwiedź agencję SEO Kraków - uzyskaj kompetentną pomoc specjalistów
Przedsiębiorstwa i właściciele stron internetowych, którzy chcą wyświetlać się na najlepszych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, mogą to osiągnąć na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie rekomendujemy, to podejmowanie działań samemu. Nie posiadając kwalifikacji w zakresie SEO i nie monitorując regularnie doniesień o zmianach w algorytmie Google, trudno postępować prawidłowo i – kluczowe – skutecznie. Kolejne podejście to zatrudnienie na etat specjalisty SEO, aczkolwiek nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić powodu braku budżetu. Trzecie wyjście to zatrudnienie agencji SEO. Wydatki przekazane na zadania agencji SEO można dopasować do możliwości finansowych zlecającego. Atutem współpracy z agencją SEO jest to, że poza specjalistami od SEO w zatrudnione są tam też eksperci od grafiki, kampanii Google Ads, programowania oraz content marketingu służący rzeczową pomocą w tych obszarach.
Po czym rozpoznać sumienną firmę SEO
Agencji SEO w Polsce jest sporo. Co wziąć pod uwagę w trakcie wyboru firmy, która zwiększy naszą widoczność w SERP? Rekomendujemy wybrać markę, która działa na rynku od dłuższego czasu. Liczba agencji SEO, ale również tych reklamowych i kreatywnych, co roku się zwiększa, co nie zawsze zapewnia odpowiednią jakość usług. Współpracując z firmą, która istnieje od około dekady, można mieć zaufanie, iż posiada ona znaczne doświadczenie i może bez przeszkód zaprezentować pokaźne portfolio swoich dotychczasowych klientów. Agencje SEO nierzadko na swoich stronach publikują dział „Case study”. Przed zatwierdzeniem umowy wypada zapoznać się ze studia takich przypadków, by wstępnie zobaczyć, jakich efektów można się spodziewać po agencji, jak również to z jakimi branżami miała do czynienia i z jakimi trudnościami się mierzyła. Dobra agencja SEO to taka, która działa przejrzyście: zawiadamia o harmonogramie prac na najbliższe miesiące, jak również przekazuje sprawozdanie z ukończonych działań i ich następstwa.
Kolejny ważki aspekt to spersonalizowana oferta i dostrojenie zakresu prac do charakteru działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeżeli agencja SEO na zapytanie ofertowe odpowiada w ciągu kwadransa, a oferta sprawia wrażenie sztampowego szablonu, powinien to być sygnał ostrzegawczy. Po wysłaniu zapytania przedstawiciel dobrej agencji SEO powinien skontaktować się z potencjalnym klientem, aby dopytać o dodatkowe dane o firmie, potrzebne do zaprezentowania dla niej indywidualnej oferty. To dane, których nie można znaleźć samodzielnie w internecie, jak przykładowo informacja o realizowanych dotąd pracach SEO czy o kluczowych dla klienta towarach czy usługach, które pragnie wypromować.
Co o firmie SEO mówi system rozliczenia jaki oferuje?
Nieufnie warto podejść do agencji SEO, które oferują umowę z rozliczeniem się za wypracowany wynik. W takim modelu opłata odbywa się dopiero wówczas, gdy słowa kluczowe dotrą na wskazane w umowie pozycje w SERP (przykładowo wejdą do pierwszej strony wyników lub do Top3). To wciąż dość popularny rodzaj rozliczeń, lecz niesie ze sobą wysokie niebezpieczeństwo – można wszak uzyskać szybkie rezultaty naruszając reguły określone przez Google. Nieprzerwanie aktualizowany algorytm także nie ułatwia dotrzymania obietnic składnych zleceniodawcy, zatem sumienna agencja SEO nigdy nie gwarantuje osiągnięcia konkretnych efektów. Co do ceny za usługi firmy SEO, to sporadycznie bywa ona stała – przeważnie w pierwszych miesiącach po zawarciu umowy niezbędne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, by wykonać wnikliwy audyt SEO, a następnie zrealizować wszystkie przedstawione w nim prace. W późniejszym okresie współpracy, jak witryna zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, koszty działań bywają znacznie niższe.
Lokalizacja firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]