Reklama, marketing, promocja Strony internetowe Usługi

Wybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować

Jakie są cechy dobrej agencji SEO. Uzyskaj więcej szczegółów.

Kiedy masz swój biznes i zakładasz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, by była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż dziś obecność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie stąd duża grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego znaleźć rzetelną agencję SEO? Zalecamy skorzystać z wskazówek profesjonalistów.

Google podpowiada, jak znaleźć solidną firmę SEO

Nie można negować, iż cały sektor usług SEO, a więc działań mających na celu optymalizację stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieustająco rozkwita zasadniczo wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo istnienia innych alternatyw, jak np. Baidu, Yandex czy też Yahoo, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto chce zyskać widoczność w sieci, musi pracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, gdzie występuje silna konkurencja, przeważnie jest to nierealne bez doradztwa specjalistów z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których pojęcie SEO jest czymś nowym, i nakręciło krótki film o tym, jak znaleźć rzetelną agencję SEO.

Cechy solidnej agencji SEO według Google

Pracownik Google z ponad dziesięcioletnim stażem klarownie naświetla, jak zidentyfikować dobrą firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele oraz kto stanowi jego główną konkurencję,
  • umiejętność estymacji budżetu oraz czasu koniecznego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie podejmowanych wdrożeń, m.in. poprzez stały dostęp do statystyk strony i cykliczne raporty,
  • zagwarantowanie stronie opieki technicznej oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy.

Pracownica Google podkreśla również, że solidna agencja SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, niejednokrotnie dającą większe efekty zwykle po kilku miesiącach działań.