Zakupy

Przenośne pawilony handlowe – niezastąpione na targach i wystawach

Pawilony są przydatne w każdej firmie handlowej. Mogą stanowić uzupełnienie sklepu stacjonarnego lub też być głównym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się podczas targów i podobnych wydarzeń, a dodatkowo, dzięki mobilności i szybkiemu montażowi, wykorzystuje się je np. do handlu w miejscowościach letniskowych lub na sezonowych wyprzedażach. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje funkcje, powinien być właściwie dobrany do profilu działalności użytkownika. Na co zatem zwracać uwagę przy jego wyborze?

Pawilony handlowe – jak dobrać?

W ofercie producentów znajdziemy różne rodzaje mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami lub namiotowych. Te pierwsze wytwarzane są na przykład z drewna albo płyty obornickiej. Charakteryzują je stosunkowo szybki montaż, jednakże ich mobilność jest znacznie mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są też od nich daleko droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kas biletowych, portierni lub kiosków.

Pawilon handlowy – czemu warto go posiadać?

Jeśli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub najważniejsze są dla nas koszty, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje charakteryzują się znaczną wytrzymałością, która jest rezultatem użycia do ich produkcji najwyższej klasy tworzyw. Zarówno rury, z których wykonane są konstrukcje, jak i powłoki, wykazują odporność na trudne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą odpowiednio konserwowane, posłużą kilkanaście lat – także przy częstej eksploatacji.